claralina

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

~bästavän~

Av Clara&Lina - 12 november 2012 20:34

Om de skulle finnas en video på hur många gånger vi har skrattat tillsammans skulle det ta en månad att kolla på. Om det skulle finnas en video på hur många gånger vi har varit med varandra skulle det ta ett år att kolla på. Om de skulle finnas en video på hur mycket jag älskar dej skulle den aldrig att ta slut! <3
-linakarlsson- <3

/clara ! ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara&Lina - 5 december 2012 18:03

Ni kan fortfarande följa oss på http://claaraliina.bloggplatsen.se ! (: <3söta vi e lina! ;) <3     clara!                           lina!/clara! <3 ...

Av Clara&Lina - 21 november 2012 20:46

Både jag o Clara har ju egna bloggar nu, så antingen får vi börja blogga här igen elr satsa på våra egna..?   Får se.. Men mig hittar ni nu iallafall på http://liinakarlssoon.bloggplatsen.se <3 ...

Av Clara&Lina - 16 november 2012 15:52

Hej Hej ;* Idag va skolan helt okej, ganska chill.. Clara & typ alla andra tjejer va o spelade bandy (inte jag, för skridskor och jag går inte ihop, så äre bara xD) Men.. Nu e jag hemma, har ätit och ska snart åka till Jullan. Tar med kläder, smink...

Av Clara&Lina - 16 november 2012 07:02

Tröja- Jc Byxor-kappahl (stavning) / clara! ;*

Av Clara&Lina - 15 november 2012 21:53

Blir nog en grym dag!:D nästan alla tjejer åker iväg :/ för det ä ju tjejbandy. Det blir nog både tomt och lite skönt (inget illa ment) men det blir la typ jag, Tova, Alma & Ebba kvar.. Och efter skolan taggar jag disco med nårra Goa vänner! Puss...

Clara & Lina


Hej hej! Vi är två tjejer som heter Clara och Lina och vi driver denna bloggen tillsammas! hoppas du gillar den :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Rösta!!

Vad tycker ni?:)
 Uppdatering oftare :D
 Mer bilder
 Nån video..!
 Hiss/Diss
 Dagens outfit
 Dagens blogg/Dagens låt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Clara & Lina

Födda till stjärnor, kommer dö som legender :D <3 Två tjejer, en blogg! <3

   


Ovido - Quiz & Flashcards