claralina

Alla inlägg under oktober 2012

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 22:00

Ussh! Hade sprängande huvudverk, och när mamma kände på mig (ni som inte har nåt liv, misstolka inte) tyckte hon att jag var varm, så tog hon tempern & då hade jag 38,5 graders feber! :o

/Lina <3

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 20:53

För Skön e han! :DDD <3

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 19:56

Jag var ju som sagt i jkpg idag men de blev lite ändrat så vi åkte till eksjö och gick på dollarstore och så och sen fort hem och äta o sen sticka till bandyträningen med världens bästa lag! :D <3
Måste bara säga att Lina, du var ju förjäkla snygg i din halloween-dräckt! :D <3
skulle ju kanske också gått Bus/Godis men var ju på bandyträning och sen va ja för trött, men aja! :D <3
jao, men får se om lina skriver nått mer inlägg i kväll? vene om ja skriver nått mer men om inte så ses vi imon <3

//Clara <3

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 16:48

Och så här kmr jag se ut ;)

Jag ser drogad ut ja vet   /

Lina <3

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 15:08

Hej Hej <33333

Idag e det ju halloween.. Så ja ska gå Bus elr Godis (:D) med min lillkusin och min tvillingsyster :)

Ni kommer nog få nån bild på mig med den masken jag ska ha på mig :D


/Lina <3

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 12:34

Nu så har ja fixat iordning mig så ja inte va som ett troll iaf, och ska GÅ till farmor och så ska vi åka till jpkg ( jönköping ) och shoppa lite! <3

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 11:29

Lina och jag har även egna bloggar som ni borde kika in på! <3
Lina har sin blogg med sin tvilling-syster Tova, och dom bloggar om sin vardag och vänner osv och kommer upp videos och massa kul! :D
Deras blogg hittar ni på: Http://linatova.bloggplatsen.se <3


Jag (Clara), bloggar också på bloggplatsen fast själv och har ine haft bloggen lika länge.
jag bloggar om nästan allt som rör mitt liv och kommer upp lite videos och sånt lite dådå,
hoppas ni kikar in på våra bloggar, lika mycket som ni kollar in denna! ;) <3
Min blogg hittar ni på: http://cllaarraa.bloggplatsen.se
//clara  

Av Clara&Lina - 31 oktober 2012 10:51

Hej hej <3333

Nu e det Lina här :D

Jag är en tjej på 11 år, driver denna bloggen tillsammans med Clara. Mitt största intresse är hästar och ridning och det är i stallet jag trivs bäst. Men jag gillar även att va med kompisar och spela fotboll. I framtiden vill jag allra helst hålla på med hästar på nåt sett annars fotograf eller frisör tror jag :) 


Iallafall.. Hoppas du gillar vår blogg, vi ska som Clara skrev försöka hålla bloggen uppdaterad, med inlägg, bilder o kanske nån video? <3


Jaja.. Snart kommer headern upp, den är inte världens snyggaste, men vi ska försöka få nån som kan göra headers o göra en snygg ;) <3


Här kommer en bild på mig:

 

Clara & Lina


Hej hej! Vi är två tjejer som heter Clara och Lina och vi driver denna bloggen tillsammas! hoppas du gillar den :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Rösta!!

Vad tycker ni?:)
 Uppdatering oftare :D
 Mer bilder
 Nån video..!
 Hiss/Diss
 Dagens outfit
 Dagens blogg/Dagens låt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Clara & Lina

Födda till stjärnor, kommer dö som legender :D <3 Två tjejer, en blogg! <3

   


Ovido - Quiz & Flashcards